Recenzija knjige: Novi krug na jugu Hugh Acheson

Što zna mladi čovjek iz Ottawe u Kanadi o pravoj južnoj kuhinji? Nakon što pogledamo Novi krug na jugu, doći ćete razumjeti odgovor na to pitanje: cijeli kurac puno.

U dobi od devetnaest godina, Acheson je napustio školu i započeo raditi u kuhinji. Godine 2000. otvorio je Petu i desetoricu u Ateni, u Gruziji, na široku priznanja. Zatim su došli James Beard nominacije i dva kasnija restorana, zajedno s vinotekom. Acheson je zauzet čovjek. I uspješan čovjek. Godine 2002 bio je na naslovnici Magazin za hranu i vino kao jedan od njihovih “najboljih novih kuhara u Americi”.

Hugh Achesonov pristup kuhanju je sve o udobnosti i zajednici: vjeruje u stvaranje hrane s osjećajem povijesti i mjesta, ali hrane koju želite jesti. Da ste uzbuđeni jesti. I da ćete se osjećati dobro za jelo jer dolazi od lokalnih dobavljača, poljoprivrednika i proizvođača. Kao što kaže u uvodu knjige: “Južna hrana predstavlja poseban izazov za mene: tumačiti njezine nijanse, uvijek uz poštivanje tradicije, zemlje i povijesti koja ju je promicala. Dakle, ovo je hrana koju kuham u jug.”

Dakle, to je sve o tumačenju. Budući da je Achesonova ranija karijera bila obilježena francuskom kuhinjom, vidjet ćete taj utjecaj ovdje. Vidjet ćete malo nepoštovanja, humora i profinjene inovacije. Vidjet ćete nešto što prije niste vidjeli mnogo, i zato sam volio ovu knjigu. Mislim da hoćeš, također.

Naslov i izdavač: Novi krug na jugu: Južnjaci ponovno osvježeni za vašu kuhinju Hugh Acheson s fotografijama Rinne Allen. Objavio: Clarkson Potter, 2011.

Prvi dojam: Moj prvi dojam je usredotočen na estetiku knjige. To je vrlo vizualno putovanje, od fotografija u vašem licu koje je fotograf filma iz Atene Rinne Allen učinio do kapricijskih skica odabranih nekoliko jela i sastojaka. Postoji primjetan nedostatak očekivanih južnih receptura; umjesto toga, tu je osvježavajuće, moderno i pristupačno obratiti hrani koju ćete uzbuđeni učiniti.

Kje jeste kosilo doma?

Kut: Ova je knjiga usmjerena prema domaćim kuharima. Dok recepti poput Brunswicka Stewa imaju zastrašujući popis sastojaka, većina recepata ovdje su relativno jednostavna i ravna naprijed, a napisana nadahnjuju, a ne zastrašuju. Rekao bih da je kut također malo mlađi; to ćete primijetiti s poglavljima posvećenim “Snackies” ili “Things With Wings”.

Recepti: Kategorije receptura su logično uređene s nevjerojatnim imenima kao što su Povrće, žitarice i masti ili Šlagom i drugim užicima. Nećete naći svoj tipičan Meso, povrće, riba ovdje. U svakom odjeljku ima otprilike 10-15 recepata, s naslovnicama koje imaju za cilj obrazovati (što je kardoni?), Govore o sezonalnosti jela ili zašto je Acheson posebno privlačan.

Druge stvari: Osim recepata, postoje kratki interludije na kojima Acheson trenutak traži da nešto definira ili razrađuje. Na primjer, napisat će brzo ode na proljetne rampe i mrkve ili napisati nekoliko odlomaka na octu, sugerirajući: “Razgovarajmo o balsamijskom octu na trenutak”. Ove strane daju čitatelju osjećaj da upravo vješaju u Achesonovoj kuhinji, sjedi na pultu, s nogama koje se spuštaju. To je razgovor i casual, ali informativan i zanimljiv.

Ukupni dojmovi: Ovo je šarmantna knjiga. Osjećam se ne samo kao da mogu lako kuhati, već da umirem planirati putovanje u Atenu u Gruziji. Na taj način, Acheson je uspio uistinu uhvatiti duh mjesta. S ovom knjigom Atena oživljava. I dok ne mogu planirati posjet, ostat ću zadovoljan stvaranjem kolača zelenila, salate od lubenice i pržene okre.

Preporučeni? Apsolutno. Ova je knjiga savršena za nekoga tko tek počinje zamočiti noge u ogromne vode južne kuhinje. Ali to je i knjiga za više iskusan kuhar koji traži pojačanu inspiraciju i novi pristup. Svatko će ovdje pronaći nešto.

Recepti za pravo sada: Maslac s brašnom kupusom s carrawayom, Chutney rajčicom, Gingered Pickled mrkvu, Bacon-omotan komodina ispeći Trout, kruška i Pečuh Flip Torta, Sticky Date puding.

Kako zamrzniti vino

Kupite knjigu: Novi krug na jugu: Južnjaci favorizirani za vašu kuhinju Hugh Acheson. Amazon, 23 dolara

Povezano: Recenzija knjige: Martha Hall Fooseov otočni tečaj

Apartment Therapy Media poduzima sve napore kako bi ispitao i pregledao proizvode prilično i transparentno. Stavovi izraženi u ovoj recenziji predstavljaju osobne stavove recenzenta i ovaj pojedini pregled proizvoda nije sponzoriran ili plaćen ni na koji način od strane proizvođača ili agenta koji rade u njihovo ime. Međutim, proizvođač nam je dao proizvod za testiranje i pregled.

(Slika: Clarkson Potter i Megan Gordon)